Etsiikö yrityksesi tuotteellenne tai palvelullenne uusia käyttöympäristöjä? Tuntuuko
palveluasumisympäristö kiinnostavalta, mutta myös haastavalta käyttöympäristöltä?
Kaipaatko tukea tuotteesi myynnille ja markkinoinnille palveluasumisyksiköissä ja
kotihoidossa? Riittävätkö Suomen markkinat?
HIPPA-hankkeen kaupallistamisen ja markkinoinnin työpajoissa otetaan haltuun
palveluasumisympäristöjen haasteita digitaalisten tuotteiden ja palveluiden
kaupallistamiselle ja markkinoinnille.
Autamme Sinua löytämään yrityskohtaisia ratkaisuja kaupallistamisen helpottamiseksi kotimaassa ja kansainvälisillä markkinoilla.
Aika: 7.10.-25.11.2020, 13:00 – 16:00
Paikka: Zoom-webinaari
Hinta: Maksuton, mutta osallistuminen kerryttää yritykselle EU:n de minimis –tukea 500 € / pv.
Ilmoittaudu työpajoihin viikkoa ennen kyseistä työpajaa.
Seuraavan työpajan teemana: Rahoitus ja EU-sääntely – tuotekehityksen ja viennin mahdollisuudet ja reunaehdot
Työpaja on tarkoitettu start-upeille ja kasvuhakuisille mikro- ja pk-yrityksille,
jotka kehittävät älykkäitä tuotteita/ palveluja palveluasumiseen ja ikääntyneiden kotona
asumisen tukemiseen.
Työpajojen aikataulu ja sisällöt
Paja 2. keskiviikko 7.10. / Miten löydän parhaat asiakkaat?
Paja 3. keskiviikko 28.10. / Rahoitus ja EU-sääntely – tuotekehityksen ja viennin
mahdollisuudet ja reunaehdot
Paja 4. keskiviikko 25.11. / Miten menestyn hankintaprosesseissa?
Yhteyshenkilöt
Toini Harra
HIPPA-hankkeen projektipäällikkö
toini.harra@metropolia.fi?
Pia Väkiparta-Lehtonen
liiketalouden lehtori
pia.vakiparta-lehtonen@metropolia.fi?
Erkki Alanen
liiketalouden lehtori
erkki.alanen@metropolia.fi