HIPPA-hankkeen kaupallistamisen ja markkinoinnin työpajasarja

Etsiikö yrityksesi tuotteellenne tai palvelullenne uusia käyttöympäristöjä? Tuntuuko
palveluasumisympäristö kiinnostavalta, mutta myös haastavalta käyttöympäristöltä?
Kaipaatko tukea tuotteesi myynnille ja markkinoinnille palveluasumisyksiköissä ja
kotihoidossa? Riittävätkö Suomen markkinat?

HIPPA-hankkeen kaupallistamisen ja markkinoinnin työpajoissa otetaan haltuun
palveluasumisympäristöjen haasteita digitaalisten tuotteiden ja palveluiden
kaupallistamiselle ja markkinoinnille.

Autamme Sinua löytämään yrityskohtaisia ratkaisuja kaupallistamisen helpottamiseksi  kotimaassa ja kansainvälisillä markkinoilla.

Aika: 7.10.2020, 13:00 – 16:00
Paikka: Zoom-webinaari
Hinta: Maksuton, mutta osallistuminen kerryttää yritykselle EU:n de minimis –tukea 500 € /  pv.
Ilmoittaudu työpajoihin viikkoa  ennen kyseistä työpajaa.

Seuraavan työpajan teemana: Miten löydän parhaat asiakkaat?

Työpaja on tarkoitettu start-upeille ja kasvuhakuisille mikro- ja pk-yrityksille,
jotka kehittävät älykkäitä tuotteita/ palveluja palveluasumiseen ja ikääntyneiden kotona
asumisen tukemiseen.

Työpajojen aikataulu ja sisällöt

Paja 2. keskiviikko 7.10. / Miten löydän parhaat asiakkaat?
Paja 3. keskiviikko 28.10. / Rahoitus ja EU-sääntely – tuotekehityksen ja viennin
mahdollisuudet ja reunaehdot
Paja 4. keskiviikko 25.11. / Miten menestyn hankintaprosesseissa?

Lue lisää HIPPA-hankkeesta.

Yhteyshenkilöt

Toini Harra
HIPPA-hankkeen projektipäällikkö
toini.harra@metropolia.fi?

Pia Väkiparta-Lehtonen
liiketalouden lehtori
pia.vakiparta-lehtonen@metropolia.fi?

Erkki Alanen
liiketalouden lehtori
erkki.alanen@metropolia.fi?

← Back to events